
دوره آموزش مکاتبات تجاری بینالملل | اصول نامهنگاری رسمی در صادرات و واردات
معرفی دوره:
با وجود چالشهای اقتصادی، افزایش نرخ ارز فرصتی مناسب برای صادرات و تجارت بینالمللی فراهم کرده است. این موقعیت، هم برای کارآفرینان از نظر کسب درآمد ارزی و هم برای کشور از نظر ارزآوری یک مزیت جدی بهشمار میآید.
ایران از نظر منابع طبیعی یکی از کشورهای غنی دنیاست و بسیاری از کالاهایی که روزانه استفاده میکنیم یا صادر میشوند یا وارد. برای ورود به بازار صادرات کافی است بهترین محصول و مقصد تجاری را شناسایی کنید!
در حرفه تجارت بینالملل، با تجار داخلی و خارجی، مدیران شرکتها و افراد بانفوذ ارتباط برقرار میکنید و این موضوع علاوه بر افزایش اعتبار حرفهای، فرصتهای رشد زیادی برای شما فراهم میکند.
ممکن است تصور کنید که مکاتبه و مذاکره تجاری نیاز به تسلط بالا به زبان انگلیسی دارد؛ اما جالب است بدانید بسیاری از تجار بزرگ تنها با اصطلاحات تخصصی صادرات، واردات و مکاتبات تجاری آشنایی دارند و همچنان موفقاند.
اگر میخواهید وارد دنیای حرفهای تجارت جهانی شوید، یادگیری اصول مکاتبات تجاری بینالملل، اولین و مهمترین گام شماست.
این دوره مناسب چه کسانی است؟
-
کارشناسان و مدیران خرید، بازرگانی و صادرات شرکتها
-
دانشجویان رشتههای مدیریت بازرگانی، اقتصاد، MBA
-
علاقهمندان به فعالیت در حوزه تجارت و صادرات بینالملل
اهداف دوره:
- آموزش مهارتی و کاربردی قوانین تجارت بینالمللی
- تسلط بر اصول مکاتبات تجاری بازرگانی و تنظیم نامههای رسمی
- آشنایی با فرآیندهای صادرات و واردات، از اینکوترمز تا قراردادها، حملونقل، ترخیص و بیمه کالا
- آموزش تحت نظر اساتید برتر اتاق بازرگانی و اداره گمرک
گواهینامه :
در پایان دوره، به دانشپذیران گواهینامه قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا خواهد شد.
این گواهینامه دارای هولوگرام و شماره سریال وزارت علوم بوده و قابلیت استعلام گواهینامه در سامانه heis وجود دارد.
زمانبندی دوره:
مدت برگزاری: حدود ۲ ماه
قابل برگزاری به صورت حضوری و آنلاین
شرایط پرداخت:
امکان پرداخت شهریه بهصورت نقدی و اقساطی
برای دریافت مشاوره پرداخت، با کارشناسان ما در تماس باشید
روش تدریس:
تدریس کاملاً کاربردی و مبتنی بر نیازهای واقعی بازار کار
استفاده از مثالها و نمونهنامههای واقعی بازرگانی بینالمللی
مزایای شرکت در دوره مکاتبات تجاری:
معرفی کالاهای پرسود در صادرات و واردات
معرفی کشورهای هدف برای تجارت خارجی
بهرهمندی از تدریس اساتید با تجربه از گمرک و اتاق بازرگانی
فضای آموزشی حرفهای و تعامل با مدیران ارشد بازرگانی
سرفصلهای دوره مکاتبات تجاری بینالملل:
ساختار نامههای رسمی، ایمیلها و فکسهای بازرگانی
نامههای استعلام قیمت و پاسخ به آن
سفارش خرید و پاسخ به سفارشها
نامههای مرتبط با پرداخت و دریافت
مکاتبات حملونقل و ارسال کالا
پیگیری شکایات و حل اختلافات بازرگانی
نامههای پیگیری و پاسخهای رسمی
نحوه تنظیم گزارشها و پاسخگویی مکتوب
آشنایی با قراردادهای خارجی و نحوه تنظیم آنها