
دوره مشاور فروش حرفهای DBA | آموزش افزایش فروش و توسعه کسب و کار
معرفی دوره مشاور حرفهای فروش:
امروزه، دغدغه اصلی مدیران عامل، مدیران ارشد بازاریابی و فروش، و کارآفرینان، افزایش سهم بازار و درآمد است. آنها به دنبال توسعه برند و سازمان خود هستند. در همین راستا، شرکت در دوره DBA فروش این امکان را فراهم میکند که با بالا بردن سطح علم و آگاهی از مسائل موجود و تسلط بر تمامی قوانین، ضوابط و چالشهای پیش روی بازاریابی و تبلیغات در کشور، به طور کاملاً کاربردی با موضوعات اساسی این حوزه آشنا شوید.
این موضوعات شامل تخفیفات بازار، برندینگ، برنامهریزی بازاریابی، تدوین و اجرای کمپینهای بازاریابی و مهمترین موضوع، یعنی فروش موثر هستند. با شرکت در این دوره، به مهارتهای لازم دست خواهید یافت و میتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید.
این دوره برای چه کسانی طراحی شده است؟
-
مدیران و کارآفرینان کشور
-
مدیران ارشد و میانی سازمانها و شرکتها
-
کارشناسان فعال، با انگیزه و کارآفرین
-
فارغالتحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از موسسات آموزش عالی در رشتههای مختلف (علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، هنر، معماری، پزشکی و غیره)
مزایای دوره:
بومیسازی محتوای دوره مطابق با نیازها و چالشهای مدیران و کسب و کارهای ایرانی.
ایجاد فضای آموزشی صمیمی با حضور مدیران و کارآفرینان توانمند جهت ارائه تجربیاتشان در زمینههای مختلف کسب و کار.
بهرهگیری از برترین اساتید و مدیران کشور با تجربه عملی در حوزه فروش و بازاریابی.
همراهی اساتید و مشاوران خبره در ارائه پروژه پایانی (DBA).
انجام پروژه عملی توسط دانشپذیران با کمک و مشاوره اساتید دوره، با هدف عملی کردن آموختهها و بهبود نقاط ضعف کسب و کارشان.
گواهینامهها:
در پایان دوره، به دانشپذیران، گواهینامه قابل ترجمه و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا خواهد شد.
این گواهینامه دارای هولوگرام و شماره سریال وزارت علوم بوده و قابلیت استعلام گواهینامه در سامانه heis وجود دارد.
زمانبندی دوره:
طول مدت برگزاری این دوره حدود 6 ماه میباشد.
شرایط ویژه پرداخت:
امکان پرداخت هزینه دوره به صورت نقد و اقساط وجود دارد. جهت اطلاع از شرایط ویژه پرداخت، لطفاً با مشاورین ما تماس بگیرید.
روش تدریس:
نحوه ارائه مطالب با توجه به مباحث، کاملاً کاربردی و متناسب با نیاز بازار کار است و بر توسعه مهارتهای عملی تاکید دارد.
برخی از سرفصلها:
مهارتهای کلامی و فن بیان برای فروش موثر.
برندینگ فردی و نقش آن در موفقیت فروش.
تکنیکهای مذاکره حرفهای و بستن قراردادها.
تکنیکهای فروش موثر و فروش تلفنی.
ارزشآفرینی برای مشتریان و ایجاد وفاداری.
خودآگاهی و هوش هیجانی در تعاملات فروش.
مدیریت شکایات مشتریان و تبدیل نارضایتی به فرصت.
مهارتهای ارتباطی قوی برای ایجاد رابطه با مشتری.
نرمافزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) و کاربرد آن.
مدیریت و مهارتهای رهبری تیمهای فروش.