دیجیتال مارکتینگ
معرفی دوره:
محیط کسب و کار بطور فزاینده ای در حال تغییر و تحول است و در این میان، توسعه روزافزون فناوری اطلاعات وارتباطات و ورود آن به عرصه های مختلف زندگی فردی، اجتماعی و کسب و کار، فرصت ها و چالش های جدیدی را پیش رویکارآفرینان، مدیران، کارشناسان، سازمانها و شرکت ها قرار داده است. بازاریابی سنتی به سرعت جای خود را به رویکردها و نگرش های جدید و بازاریابی مدرن می دهد و در این میان، تسلط بر روش ها، استراتژی ها، ابزارها و فراگیری مهارت های کاربردی و اجرایی در دیجیتال مارکتینگ کلید موفقیت در محیط به شدت رقابتی کنونی است. |
این دوره برای چه کسانی طراحی شده؟
▪️ کار آفرینان و صاحبان مشاغل |
اهداف دوره:
✔️در این دوره به صاحبان کسب و کارها، فعالان حوزه دیجیتال و مدیران اجرایی و بازاریابی شرکت ها ، اصول بازاریابی |
گواهینامه ها: .
⭕ در پایان دوره به دانشپذیران ،گواهینامه قابل ترجمه و مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء خواهد شد.
|
مزایای دوره:
☑️ تدوین محتوای دوره به صورت بومی سازی شده متناسب با فضای دیجیتال ایران |
زمانبندی دوره:
- طول مدت برگزاری این دوره حدود 2 ماه می باشد. |
شرایط ویژه پرداخت :
?امکان پرداخت هزینه دوره به صورت نقد و اقساط وجود دارد، جهت اطلاع از شرایط ویژه پرداخت با مشاورین ما تماس بگیرید. |
روش تدریس:
? نحوه ارائه مطالب با توجه به مباحث،کاملا کاربردی و متناسب با نیاز بازار کار است. |
برخی از سرفصل ها:
✔️ مفاهیم بازاریابی و بازاریابی دیجیتال ✔️ ابزارهای بازاریابی دیجیتال ✔️ راه اندازی سایت با وردپرس (wordpress) ✔️ ایمیل مارکتینگ ✔️ بازاریابی محتوایی ✔️ سئو ✔️ بازاریابی شبکه های اجتماعی ✔️ تبلیغات آنلاین ✔️ گوگل آنالیتیکس ✔️ تدوین و اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ |